In My Mail:The Vampire Diaries-The Return-Nightfall

Astăzi am primit volumul 5 (in engleza) din seria „The Vampire Diaries”(„Jurnalele Vampirilor”-Editura LEDA) de L. J. Smith, intitulat „The Return:Nightfall”.Cartea continua aventurile Elenei Gilbert începute în primele 4 volume publicate in anii ’90.Este varianta din SUA deoarece asa am și celelalte 2 volume omnibus.

Asa arata cartea:

Asa arata seria mea:

*

15 răspunsuri to “In My Mail:The Vampire Diaries-The Return-Nightfall”

  1. Foarte fain daar…parca imi plac mai mult copertile din Romania…

  2. Ha ha ha!Tu esti baiat,normal ca-ti place a treia doar n-o sa-ti placa primele 2!!!Mie imi place prima cel mai mult.daca nu ma insel e Damon pe coperta…Hooot!

    • adriyann Says:

      Aici ai dreptate.Elena noastră e HOT! 😀
      Parca adminul de pe blogul LEDA zicea ca e Stefan în viziunea celor de la LEDA iar pe a 2a e Damon 😕

  3. Abia a doua?Dar cel de pe Lupta seamana cu Stefan din serial .Nu-i asa?

    • adriyann Says:

      Mie nu mi se pare.Pe prima e Stefan, pt ca modelul de pe coperta are ochi verzi.Parca Damon avea ochi căprui(ca pe coperta vol 2).
      +Stefan e „vegetarian”,deci nu are sânge(uman) pe buze.Damon în schimb…

  4. Inseamna ca am luat teapa…Oricum daca Stefan e pe coperta primului volum e…e…e…hooooot! 8->

  5. poecamy Says:

    as vrea sa stiu daca doar 3 din cele 5 carti sunt aparute in l.romana?

  6. Nu reusec sa cumpar al treilea volum. Sper sa apara mai repede si pe la noi. M-am saturat de cautat prin librarii. A reusit cineva sa termine de citit vol 3?

  7. am terminat de citit vol 3 si vol 4 au aparut de ceva timp…

  8. imi poti spune te rog de unde ai facut rost de carti in engleza cu copertile din sua?
    mersi!

  9. ce bine arataaa…..

  10. eu le am citit pe toate 7 si ultimul vol damon mitnight iti da de inteles
    ca ca continua

Lasă un răspuns

