Concurs LEDA – #4

Editura LEDA vă invită la un nou concurs pe blogul meu!

La acest concurs avem de dat:

1 x Jurnalele Vampirilor –  Întoarcerea: Suflete-umbra de L. J. Smith

1 xCaptiva – Cercul Secret vol.2” de L. J. Smith

1 xImpecabil – Micuțele Mincinoase vol. 2” de Sara Shepard

1 xVise de sucub – Georgina Kincaid vol. 3” de Richelle Mead

1 xVremea Îngerului – Cântecele Serafimului vol. 1” de Anne Rice

1 xVoci – Cronicile Ținuturilor de Apus vol. 2” de Ursula Le Guin

1 xFlashForward” de Robert J. Sawyer

1 xCasa doctorului Dee” de Peter Ackroyd

Pentru a câștiga unul dintre aceste premii, trimiteți un mail la adresa:

cu numele vostru real și răspunsul la întrebarea cărții dorite:

Pentru:

Va puteți înscrie pt. toate cărțile(dacă va plac toate) dar trebuie sa trimiteți mailuri separat. Daca aveți norocul sa câștigați și ați răspuns la toate întrebările nu va pot trimite 8 cărți. Pt. a evita ulterioare complicații, va rog sa trimiteți câte un mail pt. fiecare carte dorita.

Durata concursului: 27 iunie 2011 – 4 iulie 2011

Câștigătorii vor fi aleși cu ajutorul site-ului Random.org și vor fi anunțați luni, 4 iulie 2011(care e și ziua națională a Americii 🙂 ).

Succes!

Mulțumesc pentru cărți Editurii Leda, sponsorul acestui concurs.

32 răspunsuri to “Concurs LEDA – #4”

  1. M-am inscris, sper ca ai primit toate email-urile 😀 :)). Mult succes tuturor!!

  2. Andreea Says:

    Succes tuturor!

  3. Mulumim La Fel 😀

  4. buna!ai primit mail-urile de la adresa monica_rebela28@yahoo.com?

  5. Multa bafta , tuturor!!

  6. Buna!
    De la danna_stefany ai primit?
    Scuze ca te intreb , dar imi da eroare!

  7. andreiutz1997 Says:

    foarte interesant concursul,imi plac concursurile de acest gen.ai niste idei de concursuri grozave adriyann.

  8. Irina Gabriela Says:

    Acum am realizat faptul ca nu mi-am scris numele in mail-uri :”>. Crezi ca mai pot trimite unul in care sa-mi scriu numele sau trebuie sa le trimit din nou pe toate? ;))

  9. Am trimis mail 😀 ,Sper sa fie bine :-s , Bafta tuturor;)

  10. Ionela Says:

    buna! ai primit mail-ul de la adresa bb.doouble@yahoo.com ?

  11. Ionela Says:

    ok. ms mult 🙂

  12. Super concurs si o gramada de carti minunate oferite ca premiu.
    M-am inscris si eu. 🙂

  13. Servus , si eu m’am inscris la cncursul asta super la tau 🙂 , si la mine scrie ca toate sunt trimise , e ok nu ?
    e-mail de la : pana.irinamaria@yahoo.com

  14. cam pe la ce ora postezi castigatorii?

  15. adriyann,am vrut sa te invit sa te inscri la un concurs pe blogul meu.

  16. Ionela Says:

    ce s’a intamplat? dc nu s’au postat castigatorii?

Lasă un răspuns

