In my mail – 08

In ultimul timp(sfârșit de iulie-început de august) am primit câteva cărți pe care le așteptam cu nerăbdare de multa vreme dar pe care nu am apucat sa le postez  din lipsa camerei foto. Acum am primit-o înapoi, asa ca pot sa vi le arat, începând cu cele mai recente:

Inkspell” de Cornelia Funke

– Volumul 2 din trilogia „Inima de Cerneala”. Mare mi-a fost surpriza când am descoperit pe prima pagina autograful Corneliei. Nu mi-a venit sa cred ca prima mea carte semnata va fi de o autoare străină atât de geniala ca și Cornelia Funke!

  • De la Editura LEDA(Mulțumesc mult!) am primit vineri(29 iulie):

Îngerul Mecanic” de Cassandra Clare

– Volumul întâi din seria „Dispozitive Infernale” și cea mai superba carte din punct de vedere vizual pe care am ținut-o vreodată în mana! Știu ca suna crazy dar am stat cam 10 minute și am admirat-o. Pe lângă peisajul superb al Londrei victoriene, de epoca,  coperta e violet(culoarea mea preferata). In opinia mea nu exista carte mai perfecta. Traducerea impecabilă ii aparține lui Shauki.

o puteți comanda cu un click pe titlu

Altfel de îngeri” de Lili St. Crow

– Volumul întâi din seria „Altfel de Îngeri”. Nu știu cât de tare e Rose Hathaway dar sunt sigur ca o s-o ador pe Dru.

o puteți comanda cu un click pe titlu

 

  • Tot de la Editura LEDA(Mulțumesc încă o data!) am primit la sfârșitul lui iulie:

Domnia Haosului” – Vampirii din Morganville 5 – de Rachel Caine

– Am rămas în urma cu seria asta superba…Abia aștept sa o reiau. Mi-e foarte dor de personajele mele preferate, Eve și Michael.

– o puteți comanda cu un click pe titlu –

Puterea” – Cercul Secret vol.3 – de L. J. Smith

– Ultimul volum din trilogia inițială „Cercul Secret”. Autoarea a anunțat ca plănuiește sa continuie trilogia cu cel puțin încă 3 cărți. Daca va fi o continuare interesanta eu nu am nimic împotrivă. Sper doar sa nu strice și aceasta serie.

Am de gând sa citesc toate cele 3 cărți înainte sa înceapă serialul, la toamna, pe CW. Sunt foarte curios care este puterea lui Cassie.

– o puteți comanda cu un click pe titlu –

Arhonul” de Catherine Fisher

– o puteți comanda cu un click pe titlu –

  • Împreună cu revista Bravo mi-am cumpărat pe data de 19 iulie:

Nesațul” – Volumul 3 din seria Jurnalele lui Stefan – de L. J. Smith

-Daca nu ați apucat sa-l achiziționați îl puteți cumpăra de pe site-ul editurii LEDA la același preț de chioșc, 10.99 lei, și transport gratuit. Atenție: Ediție limitata!

– o puteți comanda cu un click pe titlu –

Ps: Nu uitați ca de marți, 2 august, împreună cu revista Bravo se comercializează primul volum din seria „Fortele răului absolut” de Kelley Armstrong: INVOCAREA, la acelasi pret de 10.99 lei. Nu ratati aceasta serie superba!

Acestea au fost cărțile pe care le-am strâns de la sfârșitul lunii iulie pana acum. Daca va doriți cărțile editurii LEDA, le puteți comanda cu un click pe titlu(cu o reducere de 20% și transport gratuit prin curier sau posta) sau reveniți pe blog și participați la un nou concurs sponsorizat de editura LEDA.

Voi ce ați mai primit/cumpărat?

20 Răspunsuri to “In my mail – 08”

  1. SUper cartile:X:X

    Mi-am comandat si eu nesatul acuma.

  2. Felicitari pentru autograf si mult spor la citit!

  3. Multe carti frumoase, asa ca iti urez lectura placuta. Cat despre Ingerul mecanic, ai perfecta dreptate, coperta este superba, chiar daca o vad doar in poza.🙂
    Cu revista bravo mi-am luat si eu Nesatul si Invocarea, pe care de altfel le-am si citit deja.😀

    • adriyann Says:

      Mulțumesc. Ai șansa sa câștigi „Îngerul Mecanic” la concursul meu.
      La chioșcul meu s-a epuizat stocul la „Invocarea” dar o citesc în varianta hardcover.

  4. Felicitari pentru achizitii si pentru autograf! Pentru un iubitor de carti nu ar trebui sa sune crazy ca se uita minute in sir la o coperta. Asa ca, stay calm!😀

  5. Spor la citit!

    Geniale carti! Felicitari pentru autograf!

  6. dragute carti. de care dintre ele te-ai apucat?🙂

    • adriyann Says:

      Mersi. Inkspell și Îngerul Mecanic și pe lângă astea mai citesc 4😀
      Nu ma întreba cum ma descurc cu 6 carti o data =))

      • Stiu cum e :))eu am citit Ingerul Mecanic si Altfel de Ingeri. Ma apuc de Fior+ Dupa 20 de ani. Spor la citit!

  7. Sti cumva daca va aparea si la noi „Inkspell”? Primul volum a aparut de ceeeva vreme!:D

    • Pun pariu pe ce vrei ca ed 3 nu o va publica. Într-un timp se zvonea ca ed Rao a cumpărat drepturile și vor reedita seria dar pana acum nu a apărut(și nici nu cred ca va apărea). Daca vrei sa citești seria, îți recomand sa o cumperi în engleza de la book depo, nautilus, okian sau books express.

  8. […] alta chestie care nu prea are legătură cu cărțile) pe care nu am apucat sa le postez în ultimul meu “In my mail”. O sa vi le arat acum pe toate. Pentru ca nu îmi aduc aminte data exacta în care au ajuns, o sa […]

Lasă un răspuns

