Primul trailer Jocurile Foamei

Azi s-a lansat primul trailer complet al filmului „Jocurile Foamei”:

Ochilor mei de cinefil le place ce-au vazut. Ma gândesc serios sa citesc și eu aceste cărți.

Incredibil cum un trailer bine gândit te poate face sa vrei sa citești o serie de cărți pe care ai refuzat-o cu încăpățânare.

Voi, cei care ați citit deja cărțile, ce părere aveți de trailer?

10 Răspunsuri to “Primul trailer Jocurile Foamei”

  1. am vazut trailerul si am ramas placut surprinsa..se pare ca se urmeaza plotul cartiilor. si iti recomand sa citesti JF. neaparat!

  2. Am vazut trailer-ul si chiar imi place.Am citit si cartile si pot spune ca JF este cea mai buna serie pe care am citit-o pana acum.Ti-o recomand

  3. m’ati facut si pe mine sa vreau sa citesc aceasta serie , mi’ati starnit curiozitatea😉

  4. Nu, nu esti singurul! Nici eu nu am citi-o, dar acum am sa o cumpar cu prima ocazie! Am gasit-o la un pret bun in AFI! Poate te intereseaza! Succes!

    • adriyann Says:

      Ce bine ca nu sunt singurul.🙂
      La AFI în București? Din păcate, eu sunt din Arad și nu am cum sa trec prin București😦

      • Oh, îmi pare rău! Mereu uit că atunci când citesc blogul cuiva, nu trebuie să fie neapărat din Bucureşti.
        Dar cartea asta cu preţ mic, cred că e o ediţie de chioşc de la edirura Nemira. Dacă ai vreo editură sau librărie Nemira în Arad s-ar putea să o găseşti acolo.
        Spor la citit!

      • adriyann Says:

        O sa încerc și eu sa le cumpăr.🙂
        Mulțumesc, la fel.

Lasă un răspuns

