Năluca şi năucul de Stacey Kade – Recenzie

Weekend-ul acesta am profitat de timpul liber pe care l-am avut la dispoziție și am citit cea mai amuzanta carte a anului 2012(pana acum!). Este vorba despre “Năluca și Năucul” de Stacey Kade, desigur.

Când am citit prezentarea acestei cărți pe blogul Editurii LEDA am fost sigur ca va fi o carte amuzanta dar nu credeam ca ma va distraatât de mult.

Alona este un personaj demențial(datorita replicilor sale) iar Will este genul de personaj de care te atașezi din clipa în care îl cunoști.

Povestea începe în ziua când Alona Dare – șefa echipei de majorete, regina balului și cea mai populara fata din școală – este accidentata mortal de autobuzul școlii plin de ratați inferiori ei(în viziunea sa).

Așteptându-și “lumina” sa o duca într-un paradis perfect dotat cu o plaja însorită, mojito fără alcool și un stoc interminabil de pantofi, Alona afla ca prietena ei este o trădătoare, colegii nu o prea aveau la inima iar unul dintre ratații școlii rade de ea, asa fantomatica cum e.

Will Killian a vazut fantome toata viata dar în ochii celor din jur este doar un ratat nebun care interacționează uneori cu aerul. Acest “talent” al sau e pe cale sa-i asigure un loc la sanatoriul unui psiholog care face tot posibilul sa o convingă pe mama lui Will sa îl interneze.

Pe parcursul cărții, Alona și Will se vor ajuta reciproc și vor învăța ca aparentele pot fi de cele mai multe ori înșelătoare.
Povestea lor, va las s-o descoperiți singuri.

Ce cred eu:

A fost cea mai amuzanta carte pe care am citit-o pana acum.
Replicile dintre Alona și Will fac deliciul cărții iar doza de mister captivează cititorul de la prima pana la ultima pagina. Am început-o dimineața și am terminat-o seara. Nu m-am putut opri din citit.
Un mare atuu al cărții e narațiunea din ambele puncte de vedere(Alona și Will). Pana acum, orice carte am citit cu acest format a ajuns pe lista cărților preferate. Pentru mine, cărți cu narațiunea multiplelor personaje = fav. instant.

“Năluca și Năucul” este o carte minunata și o lectură perfectă pentru “năluci, năuci și toți ceilalți muritori”(citat Mari Mancusi). O recomand tuturor celor care nu o au deja în biblioteca(cei care o aveți, citiți-o cât mai repede!). Este o carte ce nu trebuie ratata.

In curând veți avea ocazia sa câștigați un exemplar la un nou concurs pe blogul meu, sponsorizat de Editura LEDA(Mulțumesc).
Pana atunci, o puteți comanda de AICI.

6 răspunsuri to “Năluca şi năucul de Stacey Kade – Recenzie”

  1. Carla♥ Says:

    Pare foarte draguta cartea..Am auzit multe lucruri bune despre ea…si..si concurs cand afisezi castigatorii?

    • adriyann Says:

      E foarte faina. Ti-o recomand. 😉
      Termin de scris o recenzie care mi-a fost ceruta la o carte din străinătate și apoi ma ocup și de concurs. Pana atunci puteți trimite mailuri. 🙂

  2. Am castigat-o la un concurs! Abia astept sa ajunga si sa o pot citi
    Imi place recenzia:)

    • adriyann Says:

      Sunt sigur ca o sa-ți placa. Spor la citit și sa-mi spui dacă am avut dreptate după ce o termini. 🙂
      Ma bucur ca îți place. 🙂

  3. Am primit-o cadou de Paste de la mama :). Daca nu era recenzia asta, nu stiu cum as fi convins-o. Multumesc >:d<

Lasă un răspuns

