Despre vara dureroasa, toamna fericita si revenirea neasteptata…

ImBack1

Hey la voi! Dupa cum puteți vedea, m-am întors în blogosfera după o vacanta lunga, neplanificata și foarte dureroasa… Dar sa încep cu începutul:
Vara a început ok – perfect chiar, având în vedere ca am primit cadouri fără niciun motiv(printre care un skateboard și o camera foto nou-nouță!!) – dar s-a sfârșit penibil de dureros în momentul în care am decis sa adaug „skateboarding-ul” în lista de interese de pe facebook: am reușit sa cad „din prima” și sa-mi fracturez încheietura mâinii dar am rezistat eroic și am refuzat ghipsul, pt ca la începutul toamnei urma sa particip la concertul unei trupe de care m-am atașat foarte tare în ultima vreme. :-]
Ziua concertului a fost incredibila, iar apoi m-am lăsat convins ca e mai bine sa accept ghipsul și sa stau cu mana legata de gat o buna perioada de timp…

Asa mi-am petrecut eu vacanta dar acum m-am întors și vreau sa rămân prin preajma o bucata de vreme. V-am pregătit „In My Mail”-uri, concursuri și recenzii deci stați pe aproape!

12 răspunsuri to “Despre vara dureroasa, toamna fericita si revenirea neasteptata…”

  1. Imi pare sau pentru accidentul suferit, ma bucur insa ca ai revenit in blogosfera.

  2. Uf, stiu cum sunt genurile acestea de accidente, eu mi-am rupt piciorul in primavara, deci.. :))
    Ma bucur ca ai revenit si astept cu nerabdare recenziile 🙂

  3. Bine ai revenit, you’ve been missed. 🙂 Mi-am fracturat si eu antebratul acum vreo 2 ani, si-acum trebuie sa mai suport o operatie pentru accidentul ala, gah.

    • adriyann Says:

      Mulțumesc! Ma bucur sa știu asta. 🙂
      La mine nu a fost chiar atât de grav. A trebuit sa suport doar vreo 3 luni de ghips și sa învăț sa ma descurc cu o mana…
      Sper sa treci cu bine peste operație!

  4. cristina Says:

    Aoleu, am vazut eu ca nu e nici urma de tine de mult timp; ma-am gandit ca ai plecat de tot. Bun venit inapoi!

    • adriyann Says:

      Mulțumesc! Nu as fi in stare sa plec de tot. Am fost doar cam „intepenit” o buna perioada dar acum sunt ok. 😀

  5. Bine ai revenit! 😀

  6. Welcome back! Imi era dor de posturile tale! Si imi pare rau pentru ce ai patiti. Eh, ce fan!:))

Lasă un răspuns

